49 Titel in Besondere Sammlungen → Veröffentlichungen der Universität → Fakultät für Wirtschaftswissenschaften → Department 3: WirtschaftsinformatikKlassifikationSchliessenFilter1
zu den Filteroptionen49 Titel in Besondere Sammlungen → Veröffentlichungen der Universität → Fakultät für Wirtschaftswissenschaften → Department 3: Wirtschaftsinformatik
Klassifikation
Schliessen
Filter
1
Acceleration of material flow simulations
using model coarsening by token sampling and online error estimation and accumulation controllingRenken, Hendrik2014Controlling robotic mobile fulfillment systems and further topics in decision support
Merschformann, Marius ; Suhl, Leena ; Tierney, Kevin ; Schryen, Guido ; Betz, StefanElektronische Ressource, Paderborn, 2019Decision support for liner shipping network decisions
Müller, Daniel ; Suhl, Leena ; Tierney, KevinElektronische Ressource, Paderborn, 2018Digital Platforms - Contextual Design Capitalizing on Location Information
Zur Heiden, Philipp ; Beverungen, Daniel ; Kundisch, DennisElektronische Ressource, Paderborn, 2023Entwicklung eines Verfahrens zur integrierten Planung von automatischen Lagern in heterogenen Umgebungen unter Berücksichtigung zonenbasierter Lagerplatzvergabe [...]
Lauck, Sebastian ; Dangelmaier, Wilhelm ; Suhl, LeenaElektronische Ressource, Paderborn, 2016Essays on crowd-based idea evaluation - empirical evidence from an anonymous online crowd
Görzen, Thomas ; Kundisch, DennisElektronische Ressource, Paderborn, 2019Essays on modeling languages and software tools for business model innovation: theory and empirical evidence
Szopinski, Daniel ; Kundisch, DennisElektronische Ressource, Paderborn, 2022From learning objects to knowledge nuggets
contextual model for workplace learning on-demand in practiceWang-Nastansky, Pei2007Goals as reference points
empirical evidence from a virtual reward systemMutter, Tobias ; Kundisch, DennisElektronische Ressource,Identifying output interactions among is projects
a text mining approachMeier, ChristianElektronische Ressource,The impact of the variance of online consumer ratings on pricing and demand - an analytical model
Herrmann, PhilippElektronische Ressource,